Общи условия наемане на продукти

Общи условия за наем на артикули

Дата на актуализация: 08.01.2025 г.

1. Цени и данъци
Всички цени на нашия уебсайт са посочени с включен ДДС. Цените могат да се променят, но ще информираме клиентите предварително.
2. Гаранционен депозит
При наемане на артикули, клиентът е задължен да плати възстановим депозит, който ще бъде уточнен със заявката. Депозитът ще бъде възстановен след проверка на състоянието на артикулите след връщане.
3. Отговорности за повреда и невърнати артикули
Ако артикул не бъде върнат или е повреден, клиентът е длъжен да покрие разходите за ремонтиране или замяна на артикула. На клиента ще бъде предоставена информация относно разходите при необходимост.
4. Състояние на артикулите
Всички наети артикули ще бъдат предоставени в добро състояние. След употреба клиентът е задължен да върне артикулите в състояние, съответстващо на първоначалното.
- Платове (панделки, тийшлайфери, покривки, драперии, завеси, воали ) Не се изисква пране, ако се връщат по-малко от 48 часа след употреба. В противен случай, те трябва да бъдат върнати чисти. Артикули, които не са чисти, ще бъдат подложени на такса за почистване. Връщането на платове с повреди или петна ще доведе до начисляване на възстановителната стойност равна на стойността на продажната стойност артикула.
- Свещници -  Свещниците трябва да се върнат почистени във вида, в който са получени. При връщане на свещници без почистване с восък или използвани разтечени свещи по тях се начислява такса за почистване от 50 лв.
- Стъклените продукти, плексигласовите продукти и огледала могат да пристигнат при клиента в състояние, в което трябва да се избършат или измият, например със следи от пръстови отпечатъци или лек прах. Следва да бъдат върнати цели, без пукнатини и в състояние не по-лошо от състоянието, в което са получени.
- Подложни чинии: Подложните чинии  не се очаква да бъдат върнати измити и задължително не се мият в миялна машина, тъй като това поврежда артикула. Подложните чинии се третират само с ръчно миене, предназначени са само за декорация и не са предназначени за сервиране на храна в тях. Подложната чиния служи за подложка на основните чинии от сервиза на ресторанта или кетъринга. По тях не трябва да се използват остри предмети, като ножове и други.
5. Резервация на инвентар
Резервацията се счита за потвърдена след получаване на писмено потвърждение от нашия екип и след заплащане на нужните суми за капаро. В случай на спешна резервация, клиентът трябва да се свърже с нас за потвърждение.
6. Анулиране на резервация
Клиентът може да анулира резервацията, но може да се прилагат такси в зависимост от времето на анулиране. Конкретната политика за анулиране ще бъде предоставена на клиента при резервиране.
7. Късно връщане
Ако наетите артикули не бъдат върнати навреме, ще се начисляват допълнителни такси за закъснение, които ще бъдат приспаднати от депозита на клиента.
8. Отговорност за инциденти
Ние не носим отговорност за каквито и да било инциденти, произтичащи от използването на наетите артикули. Клиентът е отговорен за безопасността и правилната употреба на артикулите.
9. Лични данни
Личните данни, предоставени от клиента, ще бъдат използвани единствено за целите на обработка на поръчките и ще бъдат защитени от разпространение.
10. Право на промяна
Предоставяме си правото да променяме условията по всяко време. Най-новата версия на условията ще бъде налична на нашия уебсайт.
12. Съгласие
С подадената заявка, клиентът потвърждавава, че е прочел и приема условията на наем.